Pagini

joi, 4 aprilie 2013

Catarare de primavara la Tabachka

                E ciudata vremea asta in Romania. Pentru o zi de vreme buna parca ploua o saptamana :). Oamenii se strang, planul se face ad-hoc, hai sa mergem in Bulgaria asa ca luam soseaua in arenda si pe la Calugareni ne opresc si militienii sa ne felicite ca mergeam cu 65 in localitate. Limita era de 40 :). La vama scapam repede, urmeaza minunatul/bombardatul pod al prieteniei. Eu nu stiu cum se face ca desi taxa de pod e de 3 ori mai mare la romani decat la bulgari in partea bulgareasca asfaltul e ca-n palma. In partea romaneasca e tot o gaura :). Nu ne bagam prin Ruse, intram pe un fel de centura si apoi peste dealuri ajungem in micul sat Tabachka, Pana la faleza cu trasee de escalada e un drum de pamant, ne incapatanam sa-l parcurgem cu masina, constatam ca ne zgaltaie mai putin decat soseaua de pe partea romaneasca a podului. Gata, sa si cataram ceva.
















Repaosul de peste iarna se simte si se vede, doar chinuit reusesc sa leg ceva, asa e in fiecare an :) asa ca nu-mi fac griji. Nu prea am retinut in ce trasee ne-am bagat, le-am luat pe toate la rand :).



















Si asa s-a dus si ziua asta. A fost o zi muncita. Ne-am reamintit de tot ce tine de catararea pe stanca, miscarile, felul cum asiguri.
Seara ne gaseste in Ruse la un restaurant la o bere si ceva specialitati bulgaresti. Se mananca bine si mai ieftin ca-n Romania.



Cu burtile pline ne mai plimbam putin prin centru, Ruse e un oras cochet, cel putin in zona centrala, masina pod, vama si Bucuresti
Pace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu